فهرست
صفحه اصلی
آرشیو
لینکستان
تماس با ما

اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

موضوعات
عاشقانه ها
جملات عاشقانه [9]
جملات تنهایی و غمگین [16]
جملات دلتنگی [11]
جملات دوری و جدایی [10]
اس ام اس عاشقانه [1]
اس ام اس مناسبتی [1]
تصاویر
تصاویر عاشقانه [3]
تصاویر متحرک [6]
تصاویر دخترانه غمگین [1]
تصاویر پسرانه غمگین [0]
تصاویر اوتار پسرانه و دخترانه [5]
تصاویر خنده دار و جوک [2]
تصاویر فانتزی [2]
تصاویر طبیعت [2]
تصاویر پس زمینه [1]
مدل های خط خطی
جدیدترین مدل لباس [2]
ست لباس [2]
کیف و کفش [1]
مدل عروس [2]
مدل آرایش [3]
مدل مو [2]

آرشیو
1398
1395
1394
1393

لینک دوستان
دانلود سریال جدید
قیمت روز خودروی شما
آخرین مطالب ارسال شده
ارسال لینک

پیوندهای روزانه
دوستفا (203)
آرشیو لینک ها

جستجو


مطالب سايت
دل تنگ

دلم تنگ است ... 

دلم برای آن روزهایمان خیلی تنگ است ... 

برای نگاه هایمان 

برای پیام هایمان 

همان پیام هایی که در هر شرایطی که بودیم جواب می دادیم ... 

برای قفل دستانمان که هیچگاه فکر نمی کردم روزی باز شود 

آخ که نمی دانی چقدر دلم برای خندهایت تنگ شده ... 

دلم میمیرد برای یکی از آن خنده های پشت تلفنت که نمی گذاشتند حرفت را بزنی ... 

حتی برای آن خجالت های روزهای اولت از حرف زدن با من ... 

آه دلم خیلی تنگ است خیلی 

برای تمام رویاهایی که بافتیم و نشد... 

برای تمام جاهایی که خواستیم و نشد... 

برای تمام اسم هایی که انتخاب کردیم و نشد...!

درباره : جملات دلتنگی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 37
تاریخ : دوشنبه 13 دی 1395 زمان : 23:41 | نویسنده : sama | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی
سرد تاریخ : پنجشنبه 17 مرداد 1398
دوست داشتن واقعی تاریخ : چهارشنبه 22 دی 1395
دل تنگ تاریخ : دوشنبه 13 دی 1395
دلم گرفته :( تاریخ : جمعه 03 دی 1395
مرده متحرک تاریخ : دوشنبه 29 آذر 1395
خط نازی تاریخ : دوشنبه 15 آذر 1395
مدل لباس تاریخ : دوشنبه 17 فروردین 1394
روزگار تلخ تاریخ : سه شنبه 11 فروردین 1394
بهار خط خطی تاریخ : دوشنبه 25 اسفند 1393
یــــــکــــــی بــــــود ، یــــــکــــــی . . . تاریخ : جمعه 22 اسفند 1393

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

درباره وبلاگ

این روزهـــــــــا عجیب دلم بچــــگی میخـــــواهــــــد خستــــه ام...! یک قلم لطفـــا....؟! میـــــخواهم خـــــــودم را خطــــ خطــــی کنــــــم!

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 55
کل نظرات : 2
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 138
باردید دیروز : 3
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 141
بازدید ماه : 138
بازدید سال : 1,060
بازدید کلی : 13,557

مطالب پربازدید
تصاویر سیاه و سفید عاشقانه بازدید : 915
پس زمینه های عاشقانه بازدید : 611
تصاویر متحرک بازدید : 315
تصاویر دخترانه زیبا بازدید : 207
مدل لباس باربی بازدید : 197
رخ دخترانه برای تصویر کاربری بازدید : 163
مو آرایی دخترانه بازدید : 123
مدل موهای 2015 خط خطی بازدید : 117
اواتار مردانه بازدید : 111
دیدنی ترین تصاویر متحرک جالب بازدید : 107

مطالب تصادفی
خط خطی های غمگین
خط نازی
لبخند سرد
تصاویر فانتزی دخترانه
دیدنی ترین تصاویر متحرک جالب
مرده متحرک
مو آرایی دخترانه
عاشقانه من وتو
اواتار مردانه
تصاویر زیبای طبیعت

کاربران
fatemeh karimi
hiss
♛ SINA ♛
sama

کدهای اختصاصی

پشتیبانی
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Tem98.Com



designed by: Tem.rozblog.com , all rights reserved

<-blogid->

<-BlogAuthor->

<-blogid->

http://khatkhatiha.rozblog.com

خط خطی های من

خط خطی های من

خط خطی های من

<-BlogAbout->

خط خطی های من